A kar igazgatási feladatait a dékánnak közvetlenül alárendelt Dékáni Hivatal látja el, melynek operatív irányítását a Dékáni Hivatal munkáját koordináló hivatalvezető végzi.
A Dékáni Hivatal
- Kapcsolatrendszere:
- Feladatai ellátása során szorosan együttműködik a kar vezetőivel, oktatási egységeivel, a Tanulmányi Osztállyal.
- Feladatát az egyetemi Rektori-Kancellári Kabinettel, a Rektornak közvetlenül alárendelt egységekkel, a Kancelláriával egyeztetve, és velük szoros együttműködésben látja el.
- Adminisztratív-ügyviteli feladatai:
- Lebonyolítja a feladatkörébe tartozó területeken a levelezést, iktatást, irattározást, továbbítást, az adatszolgáltatást és egyéb információcserét, az egyetem és a kar Iratkezelési Szabályzatában foglalt iratkezelési és irattározási rend betartásával.
- Humánpolitikai tevékenysége:
- A jogszabályokban, valamint egyetemi és kari szabályzatokban meghatározottak szerint elvégzi az oktatókra, a hallgatókra és valamennyi munkavállalóra vonatkozó humánpolitikai adatgyűjtést és iratkezelést.
- Intézi a kar főállású és további jogviszony keretében foglalkoztatott munkavállalók munkába állásával, átsorolásával, áthelyezésével, munkaviszonyának megszűnésével kapcsolatos adminisztratív feladatokat.
- Rendezvényszervezés, PR tevékenység:
- Megszervezi a kar beiskolázási tevékenységét a Tanulmányi Osztály és a szakokért, szakirányokért felelős tanszékek támogatásával.
- Gondoskodik a diplomaosztó nyilvános ünnepi tanácsülések megszervezéséről, forgatókönyveinek elkészítéséről, a tanácstagok és a vendégek meghívásáról.
- Előkészíti a Kari Tanács és bizottságai üléseit.
- Felügyeli a kari honlapot, folyamatosan frissíti anyagait.
- Folyamatos kapcsolatot tart fenn az egyetem Sajtóirodájával.
- Informatikai szolgáltatási feladatok:
- Felméri a karon használatos szoftvereket, indokolt esetben javaslatot készít a tanszékekkel, és más egyetemi karokkal együttműködve az oktatásban és az adminisztrációban használt szoftverek korszerűsítésére.
- Gazdasági feladatok
A Dékáni Hivatal munkatársai
Név | Beosztás | Feladatkör | Iroda |
---|---|---|---|
Siposné Dr. Bíró Noémi | hivatalvezető | Operatív irányítás | 109 |
Kovácsné Miterli Mariann | ügyvivő-szakértő | Adminisztratív és humánpolitikai feladatok ellátása | 109 |
Bóbis Beáta | ügyvivő-szakértő | Pályaorientációs és beiskolázási feladatok ellátása, honlap és közösségi felületek szerkesztése | 109 |
Héthy Amira | ügyintéző | Adminisztratív feladatok ellátása | 120 |
Kiss Konrád | ügyintéző | Informatikai feladatok ellátása | 100 |
Szabó Tiborné | ügyvivő-szakértő | Gazdasági feladatok ellátása | 107 |
György Ágnes | ügyvivő-szakértő | Ipari kapcsolatok | 107 |
Lévai Márton | ügyvivő-szakértő | Külkapcsolati referens | 123 |
Török Tímea | ügyvivő-szakértő | Külkapcsolati referens | 123 |
Popovicsné Szilágyi Zita | ügyvivő-szakértő | Külkapcsolati referens | 124 |
Polonkai Lajos | műszaki ügyintéző | Gondnoki feladatok ellátása | K/6 |
Legutóbbi frissítés:
2023. 05. 23. 14:12