Az alapítás utáni 4. szezonban végül sikerült felérni a csúcsra, amiről akkor talán nem is álmodott még a csapat. Idén 7 szoros verseny után megszerezték első bajnoki címüket, valamint a 2. helyezést is, az Országos Szlalom Bajnokság S1 kategóriájában.
A csapat 2019-ben alakult a Debreceni Egyetem Műszaki Karán, és kezdte meg a versenyzést az MNASZ által hirdetett Országos Szlalom Bajnokságban. A bajnokság futamait különböző pályákon rendezik meg, mint pl. a KakucsRing, az M-Ring vagy a Hungaroring. A végeredmény az időmérő futamok után alakul ki, a két legjobb köridő figyelembevételével. Az induló járműveket pedig különböző kategóriákba sorolják hengerűrtartalom, illetve átépítés szerint.
2021-től DEAC Motorsport néven, másik autóval, még több lelkesedéssel és új tagokkal folytatta a versenyzést a csapat, amikor már sikerült több dobogós helyezést és győzelmet is elérni.
Az idei versenysorozat április elején kezdődött az M-Ringen, ahol a már jól bevált Toyota Yaris (S1 kategória) mellé egy új járművet is kapott a csapat, ami egy Mini Cooper S (S4 kategória) volt. A Toyotával rögtön győzelemmel indult a szezon, míg a Mini is megtette az első versenykilómétereket.
Ezt követte 6 bajnoki futam, májusban a KakucsRingen és a Hungaroringen, júniusban Dunaújvárosban, augusztusban Veszprémben a Continental tesztpályán, szeptemberben a kiskunlacházi reptéren, és végül októberben ismét az M-Ringen.
A pályák és a versenyek elég eltérőek voltak, de egy valami mindegyikben közös volt: a csapat mindig legalább egy kupával távozott a versenyről, de többször sikerült kettős, hármas sikert is elérni. Így már az utolsó futam előtt, Nagy Dávid, járműmérnök hallgató, végig szinte hibátlan versenyzéssel behozhatatlan előnyre tett szert az S1 kategóriában a Toyota Yarisszal, megszerezve ezzel a csapatnak a bajnoki címet. Az utolsó futamon már csak a dobogó többi foka volt kérdéses, ahol végül Szántó Attila, a csapat vezetője, a Műszaki Kar oktatója, bebiztosította a 2. helyét a bajnokságban. Így S1 kategóriában idén a csapat által felkészített Toyota Yaris legyőzhetetlennek bizonyult, bár többször elég szoros eredmények születtek. A Mini Coopert is sikerült folyamatosan fejleszteniük, amivel az utolsó futamon már közel kerültek a dobogóhoz.
Emellett két helyi, debreceni futamon is eredményesen részt vett a csapat: a júniusban és októberben megrendezett Auchan Kupákon, ahol mindkét esetben dobogós helyezéseket értek el.
A csapat további versenyzői, és jelentősebb (dobogós) eredményeik:
Ács Patrik, Borbély Bálint (3. hely), Elek Patrícia (3. hely), Kovács Fanni (3. hely), Jéger Márton (1. hely), Nagy Nándor (1., 2. hely), Oravecz Máté, Pethő Zsombor, Sean Kamoga, Szűcs Evelin, Teski Ferenc (3. hely)
A csapat jelenleg 26 főt számlál, akik főként Műszaki Karos hallgatók, de emellett idén már két másik Karról is (TTK és BTK) vannak tagok. A nem versenyző tagok munkája szintén nélkülözhetetlen volt a sikerek elérése érdekében, ők: Askh Patel, Bata Bálint, Burkovics János, Csajkos Norbert, Cserepes Zsolt, Haázer Zsombor, Hacsi Ferenc, Holyevácz Márk, Kerezsi Zoltán, Képes Ákos, Mészáros Ádám, Papp Bálint, Tóth Norbert.
A versenyzés mellett számos egyetemi, szakmai rendezvényen is részt vett a csapat, népszerűsítve a motorsportokat, egyetemi lehetőségeket. Ilyen rendezvények voltak a Debrecen Drive, Campus fesztivál, Debreceni Egyetemi gólyatáborok és a Kutatók Éjszakája. Ezeken az érdeklődőket különféle programokkal várták, megnézhették a kiállított versenyautókat, és bepillantást nyerhettek a csapat, a versenyzés életébe.
Remélhetőleg a hosszú, fárasztó szezon után jövőre újult erővel, kitartó lelkesedéssel, talán új versenyautóval ismét a bajnoki címért fog harcolni a DEAC Motorsport csapata.